top of page

מערכת עזר לשמיעה

מערכת עזר לשמיעה / לולאת השראה


מי חייב להציב מערכת עזר לשמיעה?


  • כל שירות שהינו חלק מרשת וללא קשר לגודלו של המקום בו ניתן השירות.

  • כל מקום בו ניתן שירות ושטח המקום בו ניתן השירות הינו 150- מ"ר ויותר.


איפה מציבים את מערכת העזר לשמיעה?


  • במקום הנראה לעין-לרבות הצבת שלט עם סמל הנגישות הבינ"ל ללקויות שמיעה.

  • במקום בו קיים טווח הגעה נגיש לקוח.

  • בכל חלל בו ניתן שירות, ולכל אחד מסוגי השירות הניתנים במקום.

לדוגמא: במרכול בו יש קופות, מעדניה, קצביה ומאפית יידרשו לפחות 4 מערכות שמע.


כיצד מתקינים ומפעילים את מערכת העזר לשמיעה?




  • מצב T- הלקוח המעוניין להשתמש במערכת ולו מכשיר עזר לשמיעה התומך במצב T, יעביר את המכשיר למצב T ולאחר מכן נין יהיה לנהל את השיח עימו והקול יועבר אליו ישירות למכשיר השמיעה דרך המערכת.

  • שימוש ברמקול של המערכת- הלקוח יאחוז בידו ברמקול, וברגע שיהיה מעוניין לשמוע את אשר לנותן השירות למסור, ילחץ על הכפתור האפור שעל הרמקול. כל עוד הכפתור אינו לחוץ, לא יועבר השמע דרך הרמקול.



לחצן וואצאפ ליעוץ נגישות רישוי וטופס 4

תודה על פנייתך.

לוגו ווטסאפ
מספקים שירותים ללקוחות בכל רחבי הארץ 

יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור ראשון לציון והסבי

יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור תל אביב והמרכז

יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור חיפה והקריות

יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור הצפון

קידום הליכי בניה ואכלוס - טופס 4 באזור המרכז, ירושלים, השפלה, באר שבע וסביבתם

 יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור ירושלים והסביבה

יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור אשדוד- אשקלון

 יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור קריית גת והסביבה

 יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור באר שבע והנגב

יעוץ נגישות ורישוי עסקים באזור השפלה

כל הזכויות שמורות - למשרד מגד נגישות ורישוי

עיצוב אתר BestSite

bottom of page